Prezentare Beta 2 la Lumea SEO PPC

29 Aprilie 2014

In cadrul evenimentului Lumea SEO PPC , in cadrul editiei cu numele Unelte SEO PPC, am prezentat noua versiune a aplicatiei.

device trafic

Ce este nou in MintMetrics ?

Practic totul, pornind de la design, afisari si functionalitati. Da, in acest moment doar o parte din clientii SilkWEB au acceasta versiune, urmand ca dupa finalizarea testelor, sa o facem publica pentru toate conturile.

Cei peste 1200 de utilizatori ai aplicatiei stiu ca acesta ajuta la masurarea efectelor marketingului organic ( seo & social media ) asupra unui site. Am decis sa ducem aplicatia la un alt nivel, sa aratam exact rezultatele financiare date de actiunile de marketing desfasurate.

In mod normal toate actiunile de promovare ale unui site trebuie sa aiba ca obiectiv o vanzare, iar daca aceste obiective sunt bine definite la nivel de business si masurate in site cu ajutorul Google Analytics, acum, in MintMetrics poti sa vezi foarte simplu si in detaliu actiunile care te ajuta si au un ROI bun pentru tine.

SEO si monitorizarea cuvintelor cheie

Monitorizarea cuvintelor cheie este o parte foarte importanta in procesul de SEO, dar odata cu aparitia not provided lucrurile au inceput sa se schimbe enorm in acest sens. Da, din diferite motive, despre care nu am sa vorbesc astazi, Google nu vrea ca oamenii de marketing sa mai vada dupa ce cuvinte cheie se intra intr-un site, sau care sunt cuvintele cheie care genereaza vanzari. Acum totul se reduce la landing page.

vizibilitate seo

Acesta poate fi unul dintre motivele pentru care spun ca in multe cazuri este posibil ca cei care fac SEO sa creasca numarul de cuvinte cheie monitorizate si, in plus, sa analizeze mai mult continului URL-urilor pozitionate in motorul de cautare.

Monitorizarea unui numar mare de cuvinte cheie poate fi destul de dificila, motiv pentru care am introdus optiunea de a crea grupuri de cuvinte cheie in aplicatie. Spre exemplu acum pot urmari in mod particular toate cuvintele cheie monitorizate pentru o categorie de produse.

In mod normal traficul din SEO trebuie sa genereze vanzari, deci cuvintele cheie monitorizate trebuie sa genereze vanzari. Acum in Google Analytics se poate analiza care pagini dintr-un site primesc trafic organic si care este valoarea financiara a respectivei pagini.

Tot aici se poate analiza daca o pagina are un bounce rate mare, sau un timp redus pe care vizitatorii il petrec pentru navigare, iar daca acestea se intampla pentru cuvinte cheie bine pozitionate in Google ai 2 optiuni, fie analizezi si optimizezi acea pagina, fie te focusezi pe promovarea altor cuvinte cheie.

Efectul Social Media asupra unui site

vizibilitate seo

Majoritatea site-urilor si in special magazinele online utilizeaza retelele sociale pentru promovare. Daca pana acum am analizat interactiuni ale vizitatorilor tai cu fiecare URL din site, acum poti sa vezi si efectele financiare ale acestor actiuni.

Ai o pagina de Facebook, ai un numar mare de fani, faci postari, sti cati bani iti genereaza fiecare postare in parte? Acum poti sa vezi acest lucru in noua versiune.

Pentru mai multe detalii poti sa urmaresti atent prezentarea de mai jos.

Vezi si inregistrarea video

YouTube previzualizare imagini

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Toate câmpurile sunt necesare

Iti place aceasta pagina?